Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Anna Bergman - 22 juni 2011 18:16

Nu har jag inhandlat midsommarklänningen för detta år. Även nya nagellack och ett par örhängen fick följa med!


      

Anders gick iväg och tränade efter jobbet och jag ska slå igång teven och se om det finns något av intresse att kika på. Ute har det börjat regna så ikväll blir det nog en film eller två som avverkas! Middagen idag blir så lyxig som rester i form av Lasagne. Enkelt och skönt att slippa laga något idag.


Ha en bra kväll!


Av Anna Bergman - 22 juni 2011 11:47

En enkel biljett till solen igen? Ja, tack! Som rubriken lyder så visar sig inte solen från sin bästa sida och vädret är sååå tråkigt. Att vara ledig när alla andra jobbar - med dessutom dåligt väder, är ingen rolig kombination. Man får många nyttosaker gjorda men även dem tar slut snart :)


Imorgon åker vi iaf till Falun över helgen för att fira midsommar med fina vänner. Hoppas hoppas hoppas solen vill visa sig lite mer då!


Snart ska jag kila ner på stan och köpa mig en midsommarklänning som jag spanade in igår på lindex faktiskt.


Hoppas ni får en fin dag! Kraam till er alla! 

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards