Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Anna Bergman - 27 juni 2011 17:35

Blåa naglar är ju tydligen en trend just nu och i förra veckan köpte jag mig ett sådant lack. Idag testade jag det och vet inte riktigt vad jag tycker om det. Vääldigt ovant om inte annat :) Vi får se om det blir denna färg någon mer gång när detta flagnat bort!



Idag har jag inte pysslat med så mycket. Packat upp väskan från helgen, handlat och städat lite. Ska snart börja med middagen som idag blir en Italiensk paj med salami!

Imorgon har de lovat sol och varmt så då hoppas jag att man kan vara ute och njuta av solen ett par timmar!


Ha en bra dag!

Av Anna Bergman - 27 juni 2011 17:30

Så var även Midsommarhelgen över för detta år. Dagarna har gått fort och varit uppbokade med olika tillställningar. Vi har varit ute med Anders båt, grillat, ätit midsommarbuffé och rundat av helgen med firande på Backa Loge! En repris på föregående år med andra ord :) Tyvärr glömde jag kameran hemma, så de bilder som blev fotade i helgen är från telefonen!


         


Tack alla medverkande för en trevlig helg :)

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards