Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Anna Bergman - 3 juni 2012 11:40

Äntligen tror jag att jag kan sätta punkt för uppsatsen och att den är redo att skickas in! Skönt.


Igårkväll var jag tillsammans med Erica, Ulrika, Anna-Karin och Petra hemma hos Anna och firade det stundande sommarlovet. Det blev en väldigt trevlig kväll med god mat, god dryck  och framförallt ett härligt sällskap. Till förrätt hade jag gjort i ordning en liten plockbricka med smått och gott på, varmrätten blev grillat och en väldigt god kall potatissallad som Petra gjort och efterrätten hade Ulrika gjort så fin. Dock fick jag passa på den då mitt sockerförbud håller i sig, men den såg fantastisk god ut iaf. Här kommer några bilder från kvällen....

 

        

En liten jordgubbsdrink ála Anders  med Erica hanns med innan vi åkte till Anna.

   

Förrätten

   

Bubbelmingel innan maten :)

       

Ulrikas fina halloncheescake

     

En omgång Alias är aldrig fel....

   

  Goda drinkar på kvällens senare timmar...

 

Tack alla ni för en kanonkväll, det får inte dröja länge till nästa gång nu :)

Morgonen har hittils bestått av att sitta med datorn i famn och finputsa uppsaten. Dagen har vi inga direkta planer för förutom ikväll då jag och Anders planerat att gå på bio och se filmen Prometheus i 3D. Ett bra avslut på en bra helg :)


Hoppas ni också har haft en bra helg! Kram från mig.



Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards