Alla inlägg den 8 september 2009

Av Anna Bergman - 8 september 2009 17:29

Har för en liten stund sedan kommit hem från en heldag i skolan och just nu snurrar det verkligen i mitt huvud. Många tankar har kommit upp när man kommit underfund med att, shit, nu drog det igång! Men det känns roligt på samma gång som det känns otroligt stressande. Vi har idag haft gruppsykologi. Läraren verkar kanon och tror det kommer bli intressant. Ska läsa ett par böcker och skriva reflektioner till på tisdag då vi har seminarium på dessa så helgen är räddad kan jag meddela :)

  

Annars känns det väldigt bra. Vi har blivit indelade i klasser nu och har redan knytit kontaker och lärt känna ett par stycken härliga tjejer! Väldigt roligt. Lärarna och kursledarna verkar också bra så det verkar vara ett bra gäng som kommer hålla ihop under hösten iaf. På torsdag är det första dagen som vi får arbeta i våra studiegrupper och det skall också bli skoj att lära känna dessa!

Nu ska jag iaf sätta mig i soffan och äta lite mellanmål framför teven en stund innan jag tar tag i läsningen som skall vara gjord till på torsdag! Framförhållning kallas det tydligen och skall vara bra i högskolestudier vill lärarna påpeka gång efter gång. Och kan nog faktiskt hålla med dom om detta!

Dock tänker jag bara vara duktig fram till kl 20, då Idol sätter igång!

Någon måtta får det väl ändå lov att vara :)

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards