Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Anna Bergman - 1 mars 2011 13:06

Denna vecka har börjat på bästa möjliga sätt. Min fruktade komplettering samt hemtenta är i detta nu båda godkända. Såå skönt så!


Dett har jag firat med att tillbringa förmiddagen i sängen läsande en skönlitterär bok som vi ska ha seminarium på i veckan. 

  


Igår hade vi skola hela dagen, två väldigt, enligt mitt tycke, inte alls givande föreläsningar. Det var intressant information det som sades, men inte sådan information som det enligt schemat var sagt skulle komma. Lite trist! När Anders slutade jobbet åkte vi till gymet, körde ett pass där och sedan åt vi middag framför teven och blev kvar framför den resten av kvällen.


Även idag blir det en runda på gymet när Anders slutar. Nu när hans säsong är över blir det perfekt för mig att dra igång träningen på riktigt när han ändå ska dit. Behöver någon som drar dit mig helt enkelt!


1 mars idag - med andra ord första vårmånaden! Hoppas vårvädret vill infinna sig snart bara! Nu vill jag ha soliga dagar och varma grader - helst sommar, men än dröjer ju det ett tag!


Ska nu fortsätta mitt "godkändfirande" med en kopp kaffe och en bananmuffins :)

 

Hoppas ni har en fin dag




Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards