Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Anna Bergman - 6 mars 2011 19:35

Vilket underbart väder det har varit i helgen. Våren är allt bra!

 

I fredags fick jag finbesök av Amme på eftermiddagen och lite senare kom Anna och Erica förbi. Vi firade att denna kurs börjar lida mot sitt slut med ett par glas vin och pizza. Väldigt mysig kväll!




Igår sken solen så härligt när vi vaknade så jag, Anders, Amme och självklart Kid knallade iväg ner till Skräcklan med ryggsäcken packade med godsaker och njöt av det fina vädret. Vi grillade korv, drack varm choklad och åt gifflar i ett par timmar innan vi knallade hem igen.


        

    



Väl hemma slumrade vi på soffan en stund innan det var dags för bandy. Vi såg när IFK Vänersborg besegrade Ale Surte och därmed säkrade sin elitserieplats inför kommande säsong! På kvällen lagade vi middag här hemma. Menyn blev ugnsstekt entrecoté med rotfrukter och bearnaisesås. Lite choklad blev efterrätten medan ett parti TP avklarades. Bör tilläggas att jag VANN över Amme och Anders, vilket jag är väldigt stolt över :)


Idag har vi kikat på Vasaloppet, skjutsat Amme till tåget och efter det åkte jag och Anders iväg till gymmet. Till bandysändningen på tv fick vi sällskap av Malin och Richard och till det drack vi lite kaffe och åt kladdkaka som Anders slängt ihop.


Tyvärr har det inte bara varit trevligheter denna helg. Idag fick jag veta att en gammal släkting till mig inatt somnat in. Vila i frid käre Kurt. 

 

Nu har vi precis ätit middag och snart är det dags för veckans tv-höjdpunkt. Solsidan!

Stor kram från mig!

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards