Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Anna Bergman - 16 mars 2011 20:14

Idag har jag varit ledig. Började morgonen med ett besök hos frissan. Nu är allt vad heter utväxt och kluvna toppar ett minne blott. Nu när det närmar sig vår så kände jag att jag ville ha lite liv i håret, därmed blev det lite slingor i håret och nu påminner färgen mer om hur den var i somras :)


Efter frisörbesöket lunchade jag med Anders på Suads och sedan åkte jag ut till Överby en sväng - dock utan shoppingresultat (förutom vasen).


Middagen idag blev fläskfilé i ugn med sambal oeleksås. Väldigt gott. Nu sitter vi i soffan med varsin dator i famnen. Anders slutför sin uppsats och jag granskar den. Snart ska jag dock stänga ner datorn för idag och se lite tv. 


Vädret har varit soligt och fint, och Kiddan har njutit av varenda solstråle som kommit in i lägenheten. Soldyrkaren.




Ha en trevlig kväll!

Av Anna Bergman - 16 mars 2011 20:06

När jag var uppe i Kalix så fick jag och Anders ett par jättefina förlovningspresenter som jag tänkte visa åt er :)


Av farmor fick vi en slant till en väldigt fin Iittalavas som jag/vi länge trånat efter och som jag idag inhandlat.

Tack snälla du!


    


Vi fick även en jättefin lampa av hela familjen Öhman/Lundbäck.

Tusen tack - Kommer passa perfekt i vårt vardagsrum.


      

Och sist men inte minst..

Ett väldigt fint kristallhjärta av Molly :)

    


Tack tack tack tack tack!

Av Anna Bergman - 16 mars 2011 19:43

Eftersom jag i förra veckan hade ett par lediga dagar och var mellan "två kurser" så bestämde jag mig för att åka hem till Kalix.


Hemma har jag hunnit med en massa trevligheter. Förutom att få umgås med familjen och släkt har jag bland annat fått flera finbesök av Sara och mitt otroligt söta gudbarn Molly. Har hunnit fika och träffa farmor, mormor och morfar flera gånger om. Jag har varit med på babysim och ätit god middag hemma hos svärmor och svärfar. På lördagen åkte vi ut på isen, åt lunch och njöt av det fina vädret. Kvällen avslutades hemma med mamma och pappa framför melodifestivalen och trerättersmiddag.


Här kommer en liten blandning med bilder från Kalixtrippen!


Vaknade upp till detta väder på torsdagmorgon - Vackert!


Molly gillar att bada :)


Inte riktigt lika bra väder på fredagen!


Hittade finfina bilder på Anders och Mia från "back in the days" :)


Härlig skotertur!


Sötaste lilla dockan!



Molly myser med min mamma :)


Att vara hemma i Kalix var helt underbart och trotsatt jag drabbades av en ihållande förkylning så har jag laddat batterierna inför den sista kursen i skolan för denna termin.



Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards