Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Anna Bergman - 4 mars 2011 11:01

Igår hade jag en maratonlång dag på skolan. Tur man har en bra grupp och fina klasskamrater och vänner som gör såna dagar ändå lite speciella :)


Vi började klockan nio med grupparbete. Förberedde måndagens redovisning och skrev ihop ett seminariumsarbete på fyra skönlitterära böcker. När klockan slog 15 gick vi iväg till seminarium två för dagen och där diskuterade vi våra arbeten i smågrupper. När klockan slog 17 åkte jag hem mot Vänersborg, svängde förbi Kvantum (vilket ALLA andra i Vänersborg också gjorde) och handlade hem middagsmat. Igår lagade vi en riktig klassiker:

   

 

Kokt torsk med äggsås och potatis. Fantastiskt gott!


Efter middagen var både jag och Anders rätt trötta så det blev inget pluggande för någon av oss. Vi satt/ låg i soffan och kikade på olika serier.


Idag är det F R E D A G, väldigt skönt! Har bara en liten grej att göra i skolväg innan jag kan ta helg!


Hoppas ni får en trevlig helg!

Kram från mig!

Av Anna Bergman - 4 mars 2011 10:58

Idag är ingen vanlig dag för det är pappas födelsedag...

Hurra hurra hurra!!

 

  

 

Grattis pappa på födelsedagen

Hoppas du får en jättebra dag

Saknar dig!

Puss och kram

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards