Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Anna Bergman - 18 mars 2012 13:30

Gårdagen blev en riktig innedag, med undantag att jag åkte och köpte nya blommor till köksfönstret då jag på några veckor lyckats ta död på mina Hortensior. Inga gröna fingrar på mig direkt. Middagen stod Amme och Anders för igår. Det blev en väldans god Kycklingwok med färska grönsaker och ostronsås. Efter middagen slog vi på teven och jag tog fram en gammal goding, nämligen Kalaha. Detta spel spelade jag och Amme väldigt mycket när vi var små, så det blev allt några nostalgiska matcher under kvällens gång.


      

Idag skiner solen och jag har precis varit på en promenad. Har även förberett en gruppuppgift som vi ska gå igenom imorgon efter det obligatoriska tillfället på förmiddagen. Imorgon ska vi ha Experimentfestival på skolan, kan bli intressant. Även detta skall jag förbereda lite idag innan den officiella "vilodagen" börjar. Ska tydligen ses både hockey och bandy i soffan idag säger mina sambosar. Hmm- tur vi har två tv-apparater :)


Hoppas ni har en fin dag!

Kram från mig.

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards