Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Anna Bergman - 21 mars 2012 20:07

Oj vilken härlig dag det varit idag. 16,5 grader visade termometern tidigare då jag tittade på den. Två längre promenader har jag och Kiddan tagit under dagen. Dock blev det inget pluggande istället. Då solen skiner finns ingen motivation - speciellt då kursen i fråga inte startat än. Har iaf beställt två stycken böcker till nästa kurs, så slipper jag nu känna mig stressad över läsningen  :)


Till middag stekte vi tonfiskfiléer som jag var och köpte på fiskaffären idag. Till det råstekte jag potatis i smör och basilika och gjorde en vinegrett på olja,citron, basilika, vitlök, parmesanost, salt och peppar som sattes på den stekta tonfisken. Om ni inte testat färska tonfiskfiléer, så gör det. Väldigt gott. Brukar finnas att köpa frysta på lite störra ICA-butiker som Maxi eller så :)


Nu ska jag gå ut med Kiddan och sedan ta en kopp te med en ruta mörk choklad med mintsmak framför teven och Sveriges Mästerkock! Ha en trevlig kväll.  

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards