Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Anna Bergman - 20 mars 2012 16:32

Ännu en examinerande del av naturkursen är idag avklarad. Vi i studiegruppen har under kursens gång gjort ett arbete om teknik och där vi skrivit om och tillverkat olika massageartefakter. En massagehandske och massagekudde var det vi idag skulle sälja in för de övriga :) Vi ställde fram ett bord med olika massageföremål, även två stolar prydda med fårskinn och filtar hade vi där man fick chans att göra massagesagor på varandra. Slutligen fick vi fin respons på vårt arbete av läraren och det kändes väldigt skönt.


  

Efter redovisningen gick jag och Erica på stan i Trollhättan en sväng. Jag fick inhandlat en liten påskpresent åt en liten donna och lunch från Subway innan vi åkte hem till Vänersborg igen. Under eftermiddagen har jag plockat ihop lite här hemma och sett ikapp lite serier på datorn. Då jag satt med fötterna mot bordkanten märkte jag hur Kiddan började balanser och bakom datorskärmen fick jag syn på detta. Förstår inte vad det blivit av honom, tydligen gör han allt för lite sol :)

 


Nu väntar jag på att Anders ska komma hem från jobbet och då blir det nog en promenad och få lite friskluft.

Ha en bra dag!

Av Anna Bergman - 20 mars 2012 12:53

Sedan maj 2007 har jag bloggat, på samma blogg dessutom heeeela tiden, om det ena och det andra som hänt i mitt liv. En liten uppdateringsblogg för de som inte har möjlighet att träffa mig så ofta och för de som är allmänt intresserade kring vad jag sysslar med om dagarna. Kanske inte så rolig alla gånger då den genom medvetet val varken berör så många personliga eller djupa saker eller så,  sånt anser jag att jag kan hålla för mig själv och för de som står mig närmast :) Sedan starten har jag med detta inlägg skrivit 1000 inlägg (!). Får hoppas jag orkar med 1000 till :) 


Det är allt en del som jag vet följer min blogg dagligen och det är väldigt roligt att det finns trogna läsare. Både kända och okända. Det vore ännu mer roligt om jag visste vilka ni var. Med andra ord - kommentera gärna! Och om ni inte gjort det förr, så kan ni väl göra det nu :)


Kram till er alla!


Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards