Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Anna Bergman - 26 mars 2012 11:17

Helgen har varit väldigt lugn för vår del. Lördagen började som de flesta andra dagar med en långpromenad, denna gång fick jag med mig herr Englund också. En sväng på dryga timmen avklarades i solen. Härligt. Efter det satte sig Anders och pluggade (vilket han gjort största delen av helgen) och jag fördrev tiden på annat sätt :) På kvällen åt vi lite räkor med goda tillbehör och såg på film.


  Morgonpromme :)


Igår gick jag själv på min morgonpromme och sedan åkte jag och handlade lite. Lagom till tv-sändningen inför sm-finalen i bandyn började så gräddade jag våfflor till lunch, dagen till ära. Innan matchen drog igång hann jag och Kid gå iväg på en ny promenad. Man kan ju inte sitta inne i detta fiina väder.


   Vårblommor :)

 

  Kiddan myser med husse :)


Då klockan slog 16 satte jag mig i soffan igen och försökte heja fram Villa till mästare, jag trodde hoppet var ute men så tog dom ikapp - dock inte heela vägen. Så även i år blev Sandviken Svenska mästare i bandy. Efter matchen satte sig Anders och pluggade igen och jag började med middagen. Igår åt vi Biff Rydberg, en klassiker som är svår att misslyckas med!


Igår fyllde vår käre vän Cathrine år - så ett stort grattis en dag i efterskott till dig vännen! Även ett grattis vill jag skicka till lilla Stella idag - då hon firar sin halvårsdag :)

  

 

(Bild lånad från http://landsortsfoto.blogspot.se/2011/12/cathrine-tranblom.html )

 

Hoppas ni alla har en bra dag!

kram från mig.

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards