Direktlänk till inlägg 28 mars 2011

Och helgen var bra?..

Av Anna Bergman - 28 mars 2011 15:44

...Ja, det var den!


I fredags bjöd vi över Malin och Richard på middag. Dessa filurer åker nämligen till Thailand idag och kommer vistas där i två veckor framöver, är inte ett dugg avis ;) En trerätters bestående av skagentoast med avokade och färska räkor till förrätt, oxfilé med potatisskivor och en sås med inslag av lingon och choklad till varmrätt och passionsfruktscheescake till efterrätt. Smakade bra och tror det fick godkänt :)


På lördag åkte vi ut till Överby en sväng. Jag köpte mig en ny grön armeinspirerad   vårjacka från Sisters. Kul med ny jacka :) Kvällen spenderade vi hemma i soffan med hämtmat och diverse teveprogram.


Igår var vi iväg och tränade på förmiddagen och sedan pluggade Anders i stort sett hela eftermiddagen och jag grejjade lite här hemma och kika på repriser på teven.


En lugn och skön helg helt enkelt..

 

Idag är jag ledig från skolan. Har varit på stan en sväng i vårvädret, sprang på Sandra och hennes små underverk och köpte en present åt mormor som fyller år på lördag. Nu sitter jag i soffan och skall strax förbereda middagen. När Anders kommer från jobbet blir det en sväng på gymet och då är det skönt att maten i stort sett är klar när man kommer hem, blir så sent annars!


Ha en fin dag!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Bergman - 11 november 2012 13:47

Ett stort grattis till min underbara älskade pappa idag.           Tack för att du är du. Älskar dig    ...

Av Anna Bergman - 5 november 2012 23:12

Nu har äntligen den fruktade dagen sedan länge passerat! Tentan är skriven och om allt går som jag önskar så var det även den sista tentan på vääääääldigt länge som jag skrev! Ska dock inte säga den sista någonsin, för mittiallt sitter jag och läser ...

Av Anna Bergman - 4 november 2012 19:59

Hej! Nu har helgen passerat och huvudet är fullproppat med det ena och det andra från kvalitativa och kvantitativa forskningsmetoder och olika teorier! Om det räcker får jag svar på imorgon då det är dags för tentan! Känner att jag gjort det jag k...

Av Anna Bergman - 31 oktober 2012 22:37

Nu var det ett tag sedan jag skrev! Har varit en rätt hektisk tid och jag känner att tiden eller lusten inte riktigt räckt till för att blogga! Denna vecka är det plugg och lite mer plugg som gäller för fröken Bergman då det vankas tenta på måndag...

Av Anna Bergman - 16 september 2012 21:09


Idag har jag pluggat största delen av dagen! Jag har precis skrivit ut uppgiften och nu orkar jag inte tänka på den längre. Tycker det är nog trist att åka ifrån vfu:n mitt i allt då man är inne i undervisningen och ännu tristare är det då frågorna t...

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards