Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Anna Bergman - 9 januari 2011 18:45

Den senaste veckan var tänkt stå i pluggandets tecken, men med helgdagar och annat så kom inte pluggandet igång förrän i fredags! Då skrev jag min vfu-reflektion, idag efter lite genomgång med gulliga Sandra som läst och gett mig synpunkter har jag mailat in den till läraren och de klasskamrater som skall läsa den inför opponeringen i nästa vecka! En sak äntligen avbockad på listan. Nu återstår en uppsats om hur jag som pedagog tänker och vill arbeta med matematiken i grundskolan. Den har jag funderat lite på idag och letat referenser som styrker mina tankar så imorgon får jag skriva ihop mina funderingar kring detta.


Igår tog jag ledigt från studierna och vi tog tåget till Göteborg för en liten shoppingsväng. Jag kom hem med en svart acne t-shirt och Anders ett par svarta chinos och en skjorta. Vi hann även med en snabblunch med Robin och Josse innan vi åkte hem mot Vänersborg igen. På kvällen var vi sugna på räkor så vi köpte lite smått och gott till detta och gjorde en egen räkfrossa  att äta framför teven.


    


Idag har Anders dragit med mig på gymet och det var välbehövligt och kul dessutom eftersom det är ett tag sedan jag sist var. Ska försöka ta tag i detta och iaf ta mig iväg 2 ggr i veckan :)


Nu ligger både Anders och Kiddan utslaga i soffan och snarkar ikapp. Jag sitter med datorn i famnen och kikar på "Vad blir det för mat" emellanåt. Detta är nog vad jag kommer fortsätta med kvällen ut och ladda krafter inför morgondagens sista uppsatsskrivning för denna kurs, jippiiiie!


Ha en mysig kväll kära vänner!

Stor kram från mig!

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards