Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Anna Bergman - 30 januari 2011 14:26

Uppdateringarna kommer lite glest men nu ska jag sammanfatta den gångna veckan :) I onsdags kom ett par klasskompisar över till mig och vi såg filmen SEBBE och fikade lite. I torsdags  var jag på förmiddagen med Malin på gymet, på eftermiddagen åkte jag, Erica och Anna hem till Sandra och då fick jag äntligen träffa lille Alvin och lille Vincent för första gången. Små småa och söta små gossar. På kvällen spelade Gripen en träningsmatch mot IFK Vänersborg så jag fick sällskap av Malin på matchen, väldigt trevligt - nästan som förr :) I fredags tog jag sovmorgon, gick på promenad med Kid och plötsligt var det eftermiddag och Anders slutade jobbet. På kvällen åkte jag och Anders med Malin, Richard, Sofia och Per till Trollhättan, åt gott på O´learys och kikade på handbollen.

  


Igår gick jag och Anders och tränade och sedan hade vi bara en lugn och skön lördag. Såg film och tog de lugnt! Även idag började morgonen med träning. Klockan åtta ringde väckaren och vi åkte ut till Quality hotel för att träna och sedan avnjöt vi en god hotellfrukost. Lyx :) När vi kom hem plockade jag ihop lite här hemma och tog med Kiddan på en promenad i det vackra vädret medan Anders satte sig och pluggade, vilket han fortfarande gör. Själv har jag tagit ledigt från pluggandet i helgen. Har skola måndag och tisdag till veckan och sedan är vi lediga på schemat för hemtentaskrivning fram till den 11 februari, så pluggandet får bli till veckan istället!


Har även fått min nya telefon nu. Och jag var tveksam till om jag skulle gilla en Iphone tidigare. Tänkte att äh, inte behöver jag allt sånt. Men OJ vad jag får äta upp det nu. Det är verkligen en fantastiskt bra telefon - och leksak :)


Hoppas ni haft en toppenhelg!

Många kramar från mig!

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards