Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Anna Bergman - 16 januari 2011 18:44

Söndagkväll och helgen har försvunnit i rekordfart.


Igår mötte jag upp Sandra för en lunch och lite shopping på Överby. Fyndade en röd filippa K tröja med guldknappar på axlarna och ett par vita skinnconverse på 50%. Alltid kul med lite fynd! Efter svängen på Överby åkte jag hem till Vänersborg och hämtade upp finbesök av Amme på tågstationen. Vi åkte hem, kikade på handboll och lagade Biff Rydberg tills Anders kom hem från sin bortamatch - vilken resulterade i vinst, jippie! I soffan blev vi resten av kvällen och plöjde än en gång igenom Solsidan för att friska upp Ammes minne inför kvällens säsongsstart - gissa om jag längtar :) Ni som mot förmodan missat Solsidan så kommer här ett litet smakprov på vad det innehåller.



Idag har vi tagit en skön promenad i ishalkan innan vi åkte iväg till Överby för lite mer shopping. Dock inte för min del denna gång, utan idag var det Ammes tur att shoppa. Ett par stövlar och en klänning fyndade damen.


Nu har Amme åkte hem och vi har precis sett lite bandy och jag har fixat lite inför nya kursen som startar imorgon.


Hoppas ni haft en fin helg!

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards