Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Anna Bergman - 20 januari 2011 20:23

Min käre vän Josefin är en riktig pysselfia. Hon älskar att pyssla och är väldigt duktig med det också! titta gärna in på hennes sida och skicka iväg ett mail till henne ifall ni undrar över något!


  


 Enjoy!

 

 http://osback.bloggsida.se/

Av Anna Bergman - 20 januari 2011 19:53

Ännu en ledig dag har gått och en seminarieuppgift till imorgon är färdig och utskriven. Anders är och tränar och jag sitter och kikar på tv.


Ressuget har börjat komma känner jag nu. Sitter och kollar runt på olika ställen och vi är i stort sett öppen för allt har vi sagt. En storstadsweekend, en skidresa, Thailand eller flera alternativ, ja vad som helst. Det blir nog så att vi bokar något om vi hittar något bra erbjudande som passar oss båda. Förutom bandyn så har ju Anders även börjat plugga på deltid denna termin, han läser juridik och ledarskap pararellt med jobbet och därmed är det ännu mer tid som blir uppbokad. Men men, det löser sig :)


    

Härligt med vit strand och turkost vatten....


Nu ska jag göra mig lite kvällsgott. Kesellavanilj med smulade digestivekex och hallon. Blev sugen på det efter jag sett detta på Cathrines blogg!


Ha en trevlig kväll - imorgon är det fredag och helg igen!

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards