Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Anna Bergman - 23 januari 2011 21:10

Även denna helg,som alla andra helger, har raskt passerat men den har även varit väldigt innehållsrik.


Fredagmorgon började med att jag mötte upp Malin och Charlotte på gymet klockan åtta på morgonen, och efter en timmes träning avslutade vi detta med en god hotellfrukost på Quality. Väldigt trevligt att kombinera träning med frukost måste jag säga. Det gör jag gärna om fler gånger. Efter gymet åkte jag och handlade, och väl hemma fick jag ett ryck och städade lägenheten. Innan klockan slagit 12 hade jag med andra ord, tränat, handlat, städat och duschat. Inte illa pinkat. På eftermiddagen hade jag ett seminarium på skolan och denna dag avslutades med att jag och Anders gick på TG:s after work och åt tacobuffé. Efterrätten blev en lite godispåse från Hemmakväll i soffan. En händelserik fredag.


Igår hade Anders bortamatch och jag satte mig och Kid på tåget mot Göteborg för att hälsa på Josse. Vi gick hem till J & R, hundarna fick busa lite och efter ett tag mötte vi upp Amme för en väldigt god brunch på Ritz. Trevligt med en massa tjejprat och att få umgås med dessa fina vänner.

  


Efter brunchen tog jag och Josse spårvagnen (Josses premiärtur sedan hon flyttade ner!) till Scandinavium för att se på Robins match, vilket slutade med vinst. Kul! Anders match slutade dock med en tråkig förlust, men men, det är bara att ladda om batterierna till nästa omgång :) Kring halv tio var jag hemma i Vänersborg igen och då åkte jag till ICA och handlade lite ingredienser till varma mackor som jag ställde i ordning tills Anders kom hem.


Idag har vi varit och tittat på lite bilar och varit en sväng på Överby. Efter det lagade jag kålpudding till middag och på teven har det varvats bandy, handboll och sist men inte minst Solsidan, så bra serie. Nu ska jag se om jag kan hjälpa Anders med lite pluggande. Han har suttit hela eftermiddag med lagboken och har nu börjat utveckla några gråa hårstrån ;)


Hoppas ni haft en mysig helg!

Kram från mig!

Av Anna Bergman - 23 januari 2011 21:05

Idag har jag tagit steget mot den nya mobiltelefontekniken. Min telefon har börjat lägga upp sulorna efter x antal års användning. Jag har beställt en Iphone 4. Jag vet, inte direkt något revolutionerande egentligen- men för mig är det en ganska stor grej. Min stackars Ericson ska bli övergiven och jag ska använda en mobil som bara har touch. Kommer bli galen innan jag lär mig den, men med den finns även nya finesser och roligheter, så även jag kommer nog bli såååld på den när den finns i mina ägor :)


Även Anders har bytt upp sig från sin trea idag. Dock var det leveranstid upp till två veckor på dem, så har vi tur kommer de dyka upp på posten i veckan!  Har även beställt ett rosa skyddsskal till den, så den kommer bli så fin så fin.

  

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards