Direktlänk till inlägg 20 mars 2012

Massage och teknikredovisning

Av Anna Bergman - 20 mars 2012 16:32

Ännu en examinerande del av naturkursen är idag avklarad. Vi i studiegruppen har under kursens gång gjort ett arbete om teknik och där vi skrivit om och tillverkat olika massageartefakter. En massagehandske och massagekudde var det vi idag skulle sälja in för de övriga :) Vi ställde fram ett bord med olika massageföremål, även två stolar prydda med fårskinn och filtar hade vi där man fick chans att göra massagesagor på varandra. Slutligen fick vi fin respons på vårt arbete av läraren och det kändes väldigt skönt.


  

Efter redovisningen gick jag och Erica på stan i Trollhättan en sväng. Jag fick inhandlat en liten påskpresent åt en liten donna och lunch från Subway innan vi åkte hem till Vänersborg igen. Under eftermiddagen har jag plockat ihop lite här hemma och sett ikapp lite serier på datorn. Då jag satt med fötterna mot bordkanten märkte jag hur Kiddan började balanser och bakom datorskärmen fick jag syn på detta. Förstår inte vad det blivit av honom, tydligen gör han allt för lite sol :)

 


Nu väntar jag på att Anders ska komma hem från jobbet och då blir det nog en promenad och få lite friskluft.

Ha en bra dag!

 
 
Ingen bild

mamma

20 mars 2012 18:49

Haha kid är för härlig:)Har varit på en långpromenad med Irre,så härligt väder..Ha de gott kramis

 
Ingen bild

Marlene

21 mars 2012 12:26

Jag är en av de som är dålig på att kommentera men jag är in med jämna mellanrum och läser vad du skriver. Tycker det är väldigt roligt att följa dig!!! Hoppas vi ses till Sommaren :) kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Bergman - 11 november 2012 13:47

Ett stort grattis till min underbara älskade pappa idag.           Tack för att du är du. Älskar dig    ...

Av Anna Bergman - 5 november 2012 23:12

Nu har äntligen den fruktade dagen sedan länge passerat! Tentan är skriven och om allt går som jag önskar så var det även den sista tentan på vääääääldigt länge som jag skrev! Ska dock inte säga den sista någonsin, för mittiallt sitter jag och läser ...

Av Anna Bergman - 4 november 2012 19:59

Hej! Nu har helgen passerat och huvudet är fullproppat med det ena och det andra från kvalitativa och kvantitativa forskningsmetoder och olika teorier! Om det räcker får jag svar på imorgon då det är dags för tentan! Känner att jag gjort det jag k...

Av Anna Bergman - 31 oktober 2012 22:37

Nu var det ett tag sedan jag skrev! Har varit en rätt hektisk tid och jag känner att tiden eller lusten inte riktigt räckt till för att blogga! Denna vecka är det plugg och lite mer plugg som gäller för fröken Bergman då det vankas tenta på måndag...

Av Anna Bergman - 16 september 2012 21:09


Idag har jag pluggat största delen av dagen! Jag har precis skrivit ut uppgiften och nu orkar jag inte tänka på den längre. Tycker det är nog trist att åka ifrån vfu:n mitt i allt då man är inne i undervisningen och ännu tristare är det då frågorna t...

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards