Direktlänk till inlägg 29 mars 2012

Påskfint!

Av Anna Bergman - 29 mars 2012 20:53

Då vi om en vecka, precis då påsken börjar, åker norrut så förde jag in lite påsk här hemma i eftermiddags. lite fjädrar, gula rosor och en liten påsktupp fick bli påskpyntet för i år :) Jag brukar verkligen inte påskpynta, men då jag idag sprang in på Hemköp för att hämta litteratur som kommit på posten, så kunde jag inte motstå då dessa påskiga detaljer fanns överallt :)


      

Veckan har rullat på i vanlig takt. Mycket skola och pluggande har det blivit då en ny kurs har startat. Alltid många nya intryck och korvstoppning såhär i början, men det man lärt sig efter några års studerande är att man får ta en sak i taget så känns det lite lugnare :) Idag har jag haft föreläsning på förmiddagen och nu ikväll har jag haft kvällskurs. Nu har vi precis ätit middag och ska nu slå mig ner i soffan och kika på tv en stund innan det är läggdags.


Fredag imorgon- Skönt med helg

Kram från mig!



 
 
Cathrine

Cathrine

30 mars 2012 21:24

Hoppas ni får en rolig kväll imorgon! Är mycket synd att det inte är samma fest vi ska på. Många Kramar!

http://cathrinegardlund.blogspot.com

 
Ingen bild

mona

30 mars 2012 21:36

Hello,idag så har vi haft det helt underbart, solen har visat sig och vi har fått sola våra näsor. Imorron så skulle de bli lite kallare men de är bara att klä sig lite mera.
Många kramar till er så syns vi snart

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Bergman - 11 november 2012 13:47

Ett stort grattis till min underbara älskade pappa idag.           Tack för att du är du. Älskar dig    ...

Av Anna Bergman - 5 november 2012 23:12

Nu har äntligen den fruktade dagen sedan länge passerat! Tentan är skriven och om allt går som jag önskar så var det även den sista tentan på vääääääldigt länge som jag skrev! Ska dock inte säga den sista någonsin, för mittiallt sitter jag och läser ...

Av Anna Bergman - 4 november 2012 19:59

Hej! Nu har helgen passerat och huvudet är fullproppat med det ena och det andra från kvalitativa och kvantitativa forskningsmetoder och olika teorier! Om det räcker får jag svar på imorgon då det är dags för tentan! Känner att jag gjort det jag k...

Av Anna Bergman - 31 oktober 2012 22:37

Nu var det ett tag sedan jag skrev! Har varit en rätt hektisk tid och jag känner att tiden eller lusten inte riktigt räckt till för att blogga! Denna vecka är det plugg och lite mer plugg som gäller för fröken Bergman då det vankas tenta på måndag...

Av Anna Bergman - 16 september 2012 21:09


Idag har jag pluggat största delen av dagen! Jag har precis skrivit ut uppgiften och nu orkar jag inte tänka på den längre. Tycker det är nog trist att åka ifrån vfu:n mitt i allt då man är inne i undervisningen och ännu tristare är det då frågorna t...

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards