Alla inlägg den 15 september 2012

Av Anna Bergman - 15 september 2012 23:12

Min dag har inte riktigt blivit såsom jag tänkt att den skulle vara. Den började med ett tråkigt besked som innebar att dagens resterade planer inte blev av. På måndag har vi seminarium på skolan och min tanke var att plugga hela dagen idag, dock har jag inte kunnat koncentrera mig på kurslitteratur hur många gånger jag än försökt så jag får bita i det sura äpplet och göra ett nytt försök imorgon istället!


Anders åkte med laget till Lidköping ikväll så jag har mest legat i soffan och kikat på det ena programmet efter det andra.


Nu ska jag gå ut på kvällspromenden med Kid innan det är dags att gå och lägga sig.


Tack alla snälla ni som hört av er på ett eller annat sätt under dagen- stor kram till er!

Av Anna Bergman - 15 september 2012 20:08

Tidigt denna morgon har ett långt liv släckts. Min farmor har stilla somnat in och lämnat oss! Farmor var en fantastiskt kärleksfull människa som alltid tog hand om alla andra och ville att alla skulle ha det bra och hon kommer bli väldigt saknad. Farmor var även en riktig "bullmamma" och jag hoppas att hon nu mår "som Bullen i skorphögen", ett uttryck som hon ofta använde då hon mådde bra och hade det gott.

Vila i frid älskade underbara farmor     

Det kom en ängel intill din säng att följa dig till evighetens äng. 

Hon ömt och varsamt tog din hand och löste jordelivets sista band.

Din trötta kropp hon slöt i famn för resan till din sista hamn. 




Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards