Alla inlägg den 16 september 2012

Av Anna Bergman - 16 september 2012 21:09

Idag har jag pluggat största delen av dagen! Jag har precis skrivit ut uppgiften och nu orkar jag inte tänka på den längre. Tycker det är nog trist att åka ifrån vfu:n mitt i allt då man är inne i undervisningen och ännu tristare är det då frågorna till uppgiften är luddiga och i karaktären att "sätta dit" oss. Nåja, några månader kvar att stå ut med detta nu- sen slipper jag dumma seminarieuppgifter framöver!


Förutom plugg har jag städat, tvättat och handlat inför veckan. Anders har haft match i Lidköping så ikväll köpte vi oss pizza till middag och kvällen har spenderat i soffan. Anders har precis slumrat i soffan och jag sitter med nymålade höstnaglar och väntar på att Beck ska börja.


När ett liv slocknar tänds ett annat. Igår fick bekanta till oss en underbart söt liten dotter. Stort grattis till er fina dotter.


Ha en fin kväll! Kram från mig.

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards