Alla inlägg den 3 september 2012

Av Anna Bergman - 3 september 2012 22:32

Idag har sista terminen officiellt dragit igång. Dagen började med en föreläsning om mål och resultatstyrning under förmiddagen. Man känner attt hjärnan inte är inställd på "föreläsningmode" då koncentrationen drog iväg lite då och då men imorgon då nummer två är på tur hoppas jag att det är lite bättre på den fronten. Kanske också kan bero på föreläsningens innehåll förstås...


Efter skolan åkte jag med Erica hem till Vänersborg igen där jag tog en sväng på stan och köpte mig en sallad till lunch innan jag gick hem. Då vädret visat sig från sin bästa sida fick en långpromenad hamna på eftermiddagens "attgöralista" och denna gång fick Kid följa med  första och sista gången, det blir inte så högt tempo med mr K i spetsen :) Kvällens middag gjorde jag med inspiration från ett avsnitt av "Halv åtta hos mig", nämligen Italienska köttbullar. Dock bytte jag ut pastan mot en vanlig grönsallad och lika gott var det.  Köttbullarna blev väldigt goda så jag kan varmt rekommendera att testa på receptet.



 


   


Nu har vi precis sett klart Men in black 3 och kudden väntar för min del- tidig morgon imorgon igen.

Kram från mig

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards