Alla inlägg den 11 september 2012

Av Anna Bergman - 11 september 2012 21:14

Då var en ny arbetsvecka igång och dagarna går så fort att man knappt hinner med. I veckan har jag tagit över den huvudsakliga undervisningen och har ansvar för hela dagen vilket gör att all den lediga tiden man får under dagen och på eftermiddagen då man kommer hem ägnas till planering och reflektion! Det tar mycket tid och energi men det är väldigt roligt också att få ett helhetsperspektiv- det är ju faktiskt såhär verkligheten kommer se ut efter jul :)


Förutom praktiken idag så har vi precis avslutat ett brf-möte så nu ska jag ta mig en kopp te och slappna av i soffan en stund innan läggdags. Anders har match ikväll så jag hoppas jag orkar vara vaken tills han kommer hem iaf! Igår somnade jag halv tio (!).


Avslutar med att säga grattis till min älskade storebror Mikael som fyller år idag :) stor kram från oss!


Ha en bra vecka alla där ute :)

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards