Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Anna Bergman - 7 maj 2009 16:55

Idag började min dag med den dagliga morgonpromenaden med Kid - i regnet! Duktigt av mig tycker jag. Efter det åt jag en snabb frukost och sedan satte jag igång med städningen! Ett par timmar senare luktade det gott här hemma och nu är alla dammråttorna borta!


Blev igår bjuden över till Malin på lunch idag så efter städningen var det bara att göra sig i ordning och kila över till henne. Där serverades pasta och en jättegod kasslersås! Tack så mycket för det Malin! Mycket gott- och trevligt.


Förutom att äta så hann vi även med att surra lite och kika igenom deras Thailandsbilder innan det var dags för mig och Kiddan att gå hem igen. Åh vad jag vill tillbaka. Till solen, värmen, stränderna och jaaaa hela härligheten! Nåväl, får väl trösta mig med att sommaren är på intåg. Men idag är det grått i Vänersborg och då känns sommaren långt bort. Hoppas på bättre väder i helgen.


Har just varit och handlat lite inför dagens middag och lite bröd och skinka och lite annat. I helgen får vi nämligen besök av Micke och Pekka så vi måste ju ha lite frukostmat hemma så grabbarna får sina magar mättade inför den tuffa testhelgen de har framför sig :) Micke kommer idag kring sextiden och då har Anders träning så jag och Kiddan får ta oss en promenad och möta honom på tågstationen tror jag så att han inte går vilse i denna stora stad, haha!


Nu hörde jag att torktumlaren är klar så det är väl dags att vika ihop lite tvätt och sedan ska jag sätta mig ner i soffan en stund innan det är dags att gå iväg!


Ha en bra kväll alla! Puss från mig.


Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards