Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Anna Bergman - 21 maj 2009 15:07

Hej hej!


Idag började dagen med en liten sovmorgon och på det en promenad med Anders och Kid ner till tågstationen för att hämta ut mina biljetter för morgondagen!


Efter det gick vi hem igen och åt "lunch". Lite senare kom Andreas och Micke förbi en sväng. Micke skulle titta på en lägenhet som han fastnade för och bestämde sig för att ta! Så nu har både Micke och Pekka fått löst boendesituationen till hösten iaf:)


Anders åkte kring halv två och tränade och jag följde med Andreas och Micke när de åt lunch innan de åkte vidare till Göteborg.


Planerna för eftermiddagen/kvällen är att gå ut och äta! Den nya restaurangen i stan Champions har en ruskigt god Caesarsallad som jag var sugen på. Har iofs aldrig ätit den själv, men Anders har och då såg den väldigt god ut iaf och han gav den bra betyg så jag litar på hans omdöme! Förutom det så blir det nog en myskväll här hemma framför en film eller nåt skulle jag tro!


Nu sitter jag hemma framför teven och funderar lite på vad jag ska ha med mig norrut! Är inte känd för att ha lätt packning direkt, så lite tanke bakom packningen tänkte jag lägga ner denna gång:) Ska iaf bli väldigt skoj att komma "hem" en sväng och träffa alla igen!


Hoppas ni alla har en bra Kristihimmelfärdsdag/helg :)


Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards