Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Anna Bergman - 15 maj 2009 10:40

Även fast man inte gör allt för mycket på dagarna så är det ändå något speciellt med fredagar. Man börjar känna av helgkänslan i kroppen på något sätt. Är det inte så?=)


Jag ska strax iväg på spinning. Puh, hur det skall gå är en annan fråga. Har inte spinnat sedan flera månader tillbaka. Men det som inte dödar en härdar en! Efter det ska jag faktiskt städa här hemma så vi får helgsfint och slipper tänka på det sedan under helgen!


Ikväll är planerna att vi ska gå ut och äta med ett par stycken och sedan gå på bio, Änglar och demoner. Ska bli mycket trevligt!


Igår så lagade jag laxburgarna från receptet nedanför. Det var väääldigt gott så det kan jag varmt rekommendera. Dock så satte jag i lite hackade räkor och kryddade med lite extra koriander i laxröran och resultatet blev kanongott. Köpte Max GI-hamburgerbröd som jag grillade lite i ugnen innan servering och gjorde även potatis i ugn till och skivade lite grönsaker. God fredagsmiddag kanske? =) Jag ska äta resterna till lunch iaf och längtar redan!


Igår fick vi även sålt våran bil. Så i detta läge befinner den nog sig i Varberg. Med andra ord så är det cykeln som gäller för oss den närmsta tiden innan vi hittar oss en ny bil! Hoppas det blir snart. Cykla är inte min starka sida, haha.


Får hoppas att ni alla får en bra och trevlig fredag!!

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards