Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Anna Bergman - 9 maj 2009 15:03

Idag har dagen bara sprungit förbi. Anders å grabbarna åkte iväg redan vid niotiden till Trollhättan för sina tester medan jag och Kiddan sov vidare en timme ungefär.


Gick på morgonpromenaden då vi vaknade och fick under den ett sms om fika på Nordfeldts klockan 12 som jag nappade på. Träffade Malin, Hanna och Matilda där och åt min frukost/lunch som blev räksallad och en latté på det.


Har även nyss kommit hem från Överby. Åkte dit en snabb sväng med Malin efter fikastunden. Hittade en jacka/kofta på rean på Gina Tricot, ett par örhängen och en liten klänning för kvällen som jag suktade efter igår då jag och Micke var på Överby och kikade! Nu sitter jag hemma igen och väntar på att förmodligen åka och hämta grabbarna från deras lunch.


Killarna har lagfestIkväll så då väntar tjejfest hemma hos mig med lite spel, vin och hämtmat. Gästerna börjar nog rulla in kring sextiden så snart är det väl dags att börja fixa och dona både med sig själv och här hemma!:)


Hoppas ni alla har en trevlig lördagkväll:)

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards