Direktlänk till inlägg 24 januari 2011

Första och sista dagen!

Av Anna Bergman - 24 januari 2011 22:14

Idag var det första skoldagen för veckan, men även den sista. Vi har inget schemalagt mer denna vecka. Tuff vecka :) Däremot skall ett par vänner komma över till mig på onsdag för att se en film som vi skall ha sett i denna kurs, så vi kombinerar nytta med nöje. Filmvisning och fikaknytis. Filmen som ingår i denna kurs heter SEBBE och vann precis guldbaggepris för bästa film, så jag hoppas den är bra!


Förutom de två föreläsningar jag varit på idag har jag knappt gjort något alls. Kom hem kring halv fyra, tog en promenad med Kid och har i stort sett suttit i soffan och kollat på tv sedan dess. Därför har jag inte allt för mycket att berätta idag så det får bli en kort uppdatering ikväll.


Hoppas ni fått en bra start på veckan!



 
 
Ingen bild

Mikaela Eriksson

24 januari 2011 23:06

Har precis sett filen, den var oerhört bra men samtidigt oerhört tung. Helt klart värt bästa film priset.

 
Ingen bild

mamma

25 januari 2011 07:24

Filmen Sebbe verkar bra & som sagt tung.Det lilla man såg..Ha en bra dag Kram.

 
Ingen bild

Cathrine

25 januari 2011 10:47

Tack!!!! :-) Jag har också sett filmen, den var bra, men tung! Tänkvärd! Kramar!

 
Ingen bild

Marlene

25 januari 2011 15:21

Hej! Skönt att höra fler ha en lugn dag framför tv ibland, idag har jag helt fastnat framför den.. suck! Men snart så tar vi tag i dagen..eller kvällen :) Ha en skön vecka!! Kramar

 
Ingen bild

Cathrine

28 januari 2011 14:45

Jag gillar färgen. Det är lite brunare i verkligheten än vad det ser ut på mina naglar. Tycker nästan det ser lite orangefärgat ut där. :-) Ja, hade varit mycket trevligt om du varit med igår, nu är det dags för er att flytta till Falun igen, ok? :-) Kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Bergman - 11 november 2012 13:47

Ett stort grattis till min underbara älskade pappa idag.           Tack för att du är du. Älskar dig    ...

Av Anna Bergman - 5 november 2012 23:12

Nu har äntligen den fruktade dagen sedan länge passerat! Tentan är skriven och om allt går som jag önskar så var det även den sista tentan på vääääääldigt länge som jag skrev! Ska dock inte säga den sista någonsin, för mittiallt sitter jag och läser ...

Av Anna Bergman - 4 november 2012 19:59

Hej! Nu har helgen passerat och huvudet är fullproppat med det ena och det andra från kvalitativa och kvantitativa forskningsmetoder och olika teorier! Om det räcker får jag svar på imorgon då det är dags för tentan! Känner att jag gjort det jag k...

Av Anna Bergman - 31 oktober 2012 22:37

Nu var det ett tag sedan jag skrev! Har varit en rätt hektisk tid och jag känner att tiden eller lusten inte riktigt räckt till för att blogga! Denna vecka är det plugg och lite mer plugg som gäller för fröken Bergman då det vankas tenta på måndag...

Av Anna Bergman - 16 september 2012 21:09


Idag har jag pluggat största delen av dagen! Jag har precis skrivit ut uppgiften och nu orkar jag inte tänka på den längre. Tycker det är nog trist att åka ifrån vfu:n mitt i allt då man är inne i undervisningen och ännu tristare är det då frågorna t...

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards