Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Anna Bergman - 5 oktober 2011 15:35

Strax efter klockan åtta imorse blev jag väckt av ett trevligt sms där det stod om den glada nyheten att Marlene & Anders fått ännu en liten pojke inatt! Allt hade gått bra - och FORT. Det var nog en ivrig liten kille som ville möta världen inatt drygt en vecka för tidigt :) Så roligt! En väldigt bra start på dagen om jag får säga det själv :) Längtar tills man får se den lille i verkligheten! 

 

Än en gång -Stort grattis till hela familjen från oss 

  

 Vilken babyboom det är omkring mig nu och än är det inte slut :)


Resten av dagen fram tills nu har jag varit på min promenad, städat, tvättat, handlat och grejjat lite här hemma.  Imorgon får vi nämligen finbesök av min mamma och hennes väninna Kristina. Ska bli jätteroligt och helgen kommer bli toppen känner jag på mig redan nu!!


Nya höstigare färger i vardagsrummet 


  Kiddan inviger de nya kuddarna :) 


Dock har jag två föreläsningar kvar innan jag kan ta helg. Ikväll är det kvällskurs i matte där det kommer handla om bland annat decimaltal och procent, och imorgonförmiddag en föreläsning i engelsk grammatik.


Hoppas ni har en underbar dag!

Kram från mig.

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards