Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Anna Bergman - 28 oktober 2011 15:30

Igår hade vi näst sista examinationen på engelskakursen. Läromedelsgranskning. Det var faktiskt väldigt intressant att gå in och kritisk granska böcker som vistas ute i skolan. Dock fick min grupp tag på väldigt "gamla" böcker. Men gammal är äldst lyder väl ordspråket och trots uråldriga bilder och texter så var själva upplägget på dessa böcker väldigt bra och tydliga :) Efter skolan tog jag bussen hem, kikade runt lite på stan och handlade med mig en sallad till middag. Under kvällen satt jag och kikade efter lite referenser till kommande uppsatsskrivning så nu har jag lite kött på benen, när jag till veckan ska ta tjuren i hornen och påbörja den :)


 


Igårkväll hade Anders sen träning och när han väl var hemma så snörde vi ihop lite scones som avnjöts med diverse tillbehör och en kopp te framför ännu ett par avsnitt av Mad men!


Idag tog jag lite sovmorgon, gick på min promenad och har sedan varit på stan och införskaffat en del trevligheter inför helgen. Om en stund ska jag åka och plocka upp Jeanette och Malin för att sedan äta middag på Italia innan det är dags för elitseriepremiären. Ikväll är det första matchen och motståndet är Hammarby! Hoppas självklart på viiinst :)


    


Avslutar inlägget med två bilder som jag fått tillskickade mig idag. Älskar dessa mms som kommer titt som tätt. Kan man annat än smälta. Nu har denne lilleman även tilldelats ett passande namn. Får jag presentera Love, som vi på söndag äntligen skall få äran att träffa :)


    

Ha en trevlig helg allesammans!

Av Anna Bergman - 28 oktober 2011 12:46

 Ni som inte sett dessa - GÖR DET! Jag lovar skratt!


Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards