Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Anna Bergman - 21 oktober 2011 16:21

 

 
Av Anna Bergman - 21 oktober 2011 12:49

Äntligen fredag...


Imorse då jag och Kiddan gick ut på vår promenad möttes vi av kyla och fortfarande låg frosten kvar på backen. Jag tyckte det var väldigt fint iaf, trots att jag inte riktigt orkar med vintern ännu, tur att det försvinner under dagen :)





 


 

Jag läste precis på min blogg att det för ett år sedan snöade här i Vänersborg denna dag, får se om det blir en repris i år. Dock verkar det inte som det eftersom solen nu skiner för fulla muggar.


Idag blir de en ganska lugn dag för min del, vaknade till inatt av att mitt huvud sprängdes, så sömnen har varit lite si så där innan värktabletterna började värka. Får såna migränanfall ibland. Oftast kommer dom dock på natten. Börjar fundera på om det kan vara dags att besöka optikern igen för en ny synundersökning så det inte är det som spökar!


Ikväll har Anders match igen och jag har inte bestämt mig ifall jag ska gå och titta eller istället ta en hemmakväll framför Idol, säsongen börjar om en vecka så matcher kommer jag hinna se gott om iaf :)


Hoppas ni får en trevlig fredag och helg. Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och en nybakt muffins som jag slängde ihop i förmiddags!


  

Kram från mig.





Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards