Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Anna Bergman - 24 oktober 2011 20:29

Även denna helg har sprungit fram - som den alltid tycks göra.


I fredags stannade jag hemma i soffan framför IDOL istället för att gå iväg och se Anders match. Det blev vinst och jag följde den via elitrapport istället. Bandy hinner jag se i vinter - med start på fredag då serien drar igång!


På lördagmorgon vaknade jag som sagt av beskedet att Josse och Robin fått sin lille son under natten. Under helgen har jag och Anders fått skickat oss massa bilder och filmer på lilleman och jag längtar sååå till söndag då vi får träffa han in real life! Hoppas veckan går foooort :)  I lördagskväll var vi förbi till Andreas och Cilla en sväng på ett glas rött och sedan var vi ut ett gäng och käkade på Suads. En väldigt trevlig kväll i vänners sällskap.     


Igår var vi förbi på en fika hos Malin och Richard och sedan åkte vi ut till Överby, käkade lunch och handlade en present åt svärfar! Av min käre sambo fick jag även lite presenter i form av nya snygga  springskor och nya träningskläder.Tack, tack älskling :) Efter det åkte vi hem, lagade middag och sedan åkte vi iväg till Malin och Richard igen och kikade på film.


   

Mina nya skor, snabba som bara den ;)


Idag har jag varit ledig så det blev som vanligt morgonpromenad först och sedan en uppdatering med Josse om allt som hänt under helgen för dom och sedan en pluggdag på det. Jag har skickat in första av tre inlämningsuppgifter i matematiken och läst ett par artiklar och svarat på diskussionsfrågor inför morgondagens seminarium i engelska! Denna vecka har jag planerat att bli en liten pluggvecka för att jag ska slippa ha så mycket att tänka på i nästa vecka istället :)


Ha en trevlig kväll!

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards