Alla inlägg den 3 november 2008

Av Anna Bergman - 3 november 2008 19:21

Idag har jag suttit stora delar av dagen med att förbereda frågor osv till mitt prov som jag har på fredag i naturkunskapen. Människokroppen är på tapeten och jag konstaterar att det finns vääääldigt många olika namn på små mojänger i våran kropp =) Var tvungen att ta en liten paus, så jag bloggar lite istället!


Helgen har varit rätt lugn. I fredags var vi bara hemma och kikade på idol. På lördag hade Anders träningsmatch och på kvällen lagfest, vilket var menat att vi tjejer också skulle med på, men det slutade med att jag och Malin agerade chaufförer åt killarna och beställde hem pizza och surrade en massa istället. 


Igår bytte vi till vinterdäck på bilen och på kvällen var vi på bio och såg nya Bond-filmen. Dock inte lika bra som jag trodde den skulle vara. Den förra var enligt mig bättre! Men men, mysigt att gå på bio iaf och äta popcorn. Som för övrigt smakar tio gånger bättre i biosalongen än hemma i soffan=)


Idag har jag som sagt pluggat den största delen av dagen, och ska fortsätta göra det en liten stund till innan jag tar en kvällsdusch och intar ryggläge i soffan!  

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards