Alla inlägg den 6 november 2008

Av Anna Bergman - 6 november 2008 19:13

Hej hej!


Tog mig friheten att pausa lite i pluggandet, känns som att saker och ting börjar fastna nu iaf. Ska gå igenom allt en gång till ikväll lite senare för den sista touchen så att säga!


Idag har jag varit på skolan, räknat ikapp lite matte som jag försummat lite på sistone, och innan det var jag och Anders och åt lunchbuffé på en Kina-Thai-restaurange här i staden! Gott var det och mätt blev man. Kan aldrig ta lagomt då det är buffé. Man öser och öser på med mat och sedan då man ätit som en tok ser det ut som att man knappt rört maten. Haha, samma är det då det vankas julbord. Hälften blir alltid kvar på tallriken!


Anders är på träning och kommer inte hem förrän kring nio tror jag idag så nu tänkte jag sätta mig och kika lite på vänner på femman och samtidigt läsa lite andra bloggar som jag inte haft tid med under veckan riktigt! =)



Trevlig kväll önskar jag och Kiddan!


Tv-tips för kvällen:  Per Mobergs kockprogram "Vad blir det för mat"  kl 21 på tv4+, han är hur rolig som helst=)

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards