Alla inlägg den 23 november 2008

Av Anna Bergman - 23 november 2008 22:13

Söndagkväll. Helgen har gått i ett svep känns det som. Pluggande har det inte blivit mycket av, inget alls med andra ord. Fy på mig. Men imorgon får jag göra extra mycket istället. Helg är ju helg.


Idag har jag varit till Överby en snabbis, storhandlade på Ica Maxi och strosade runt i klädaffärerna utan att komma ut med en enda påse. Jo en iofs, åt Anders en necessär som han beställt, men den enda affär jag kom ut från med något åt mig själv var -hör och häpna- rusta.


Nu sitter jag och väntar på att min käre sambo äntligen skall komma hem - fick just ett mess om att han var på ingång =) - och kikar på Wallander samtidigt.


Men nu är det den jobbiga lååånga pausen som alltid är på fyran så jag passade på att blogga lite onödigt vetande under tiden! För övrigt så var vädret nyligen på teven och det lovades snö över nästan hela Sverige de närmsta dagarna - UTOM här såklart. Jag vill också ha snö. Helst igår.

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards