Alla inlägg den 8 november 2008

Av Anna Bergman - 8 november 2008 12:49

Efter en lång och skön sovmorgon gick vi ut på en morgonpromme med Kiddan. Helt vindstilla ute, första gången sen vi flyttade hit tror jag:) Varmt och skönt var det, kändes inte som att vi var nästan i mitten av november iaf.


Nu har vi just ätit lite lunch, och jag väntar på att Anders ska avsluta sitt tv-spelsnördande så vi kan slå igång någon film eller nåt.


Planerna för dagen är annars inte så många. Ska försöka räkna lite matte sen då Anders har träning, och fixa lite middag. Tror det blir någon god köttbit idag faktiskt. Typ oxfile med chevreost eller nåt och potatis av något slag till detta. Det vore gott iaf, lyxa till det lite:)


Och förrsten, angående Idol igår, ååååååå Kevin, han är så bra sååååå bra. Han är en sån som man bara vill nypa i kinderna och säga "du är så gooooo". Sjukt duktig på alla olika typer av musikstilar är han också. Nä han eller Anna, som har världens coolaste och "braiga" röst till den lilla kroppen, måste vinna. Heja heja.


Nu ska jag iaf gå och irritera min sambo lite, picka på honom och försöka få honom att avsluta sitt spel och bara ägna sin uppmärksamhet till moi i några timmar framöver, Haha.

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards