Alla inlägg den 4 november 2008

Av Anna Bergman - 4 november 2008 10:59

Idag vaknade jag av ett telefonsamtal från mamma kring halv tio. Skönt med lite sovmorgon! Har annars blivit väckt av Kid vid åtta varje morgon då han varit kissnödig. Då jag surrat färdigt med mamsen, tog jag på mig jackan och gick ut på en morgonpromenad, med tankarna att då jag kommer in igen så ska jag sätta mig med naturkunskapen och få färdigt förberedelsen med provet. Det gick sisådär.


Hamnade framför datorn istället, och om en halvtimme kommer Anders hem på lunch. Sååååå jag har en överläggning med mig själv och bestämt att pluggandet får bli då Anders går tillbaka till jobbet istället och resten av eftermiddagen!

Förutom pluggande, ska jag försöka ta mig iväg och träna idag. Det är ungefär vad jag ska sysselsätta mig med idag och alla andra dagar fram till fredag. Ja och räkna cirka 30 sidor matte innan torsdag förstås. Så man kan säga att jag har lite smått och gott att ta tag i idag.


Nu ska jag iaf gå och koka lite pasta.

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards