Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Anna Bergman - 4 januari 2010 13:35

Nu är vi inne på den fjärde dagen på det nya året. 2010.

Hittils har året varit rätt lugnt. Nyårsdagen var vi bara hemma och mös på. Anders hade träning och jag grejjade lite här hemma och lagade middag. Kvällen spenderades i soffan framför ett par filmer.

I lördags städade jag bort julen på dagen medan Anders snällt fick skotta snö utanför oss med grannarna. På kvällen gick vi över till Malin och Richard en sväng där vi såg film och avnjöt chokladpudding och kaffe.

Igår var det matchdags. Anders gick iväg till samling kring halv tre, jag tog en promenad med Kid och sedan hämtade Malin upp mig och sedan Cilla och vi åkte iväg till Överby för att avnjuta en delikat middag på inget annat än MC Donalds. Mätta och belåtna styrde vi kosan tillbaka till Vänersborg och arenan där det vankades match. Äääänligen blev det vinst- och vilken vinst. 13-0 blev slutresultatet och skönt var det med seger!


      



Idag är jag ledig från skolan, men inte från pluggandet. Tenta den 15e så det är inte annat för mig än att plugga, läsa, plugga, läsa på den lediga tiden man har. Men men, det är ju för min egen skull så det går bra! :)

Ska även ta tag i mitt nyårslöfte idag - Gissa vad? Japp, träning -Som kanske 90% av alla andra också har. Mitt löfte är iaf att komma iväg minst två gånger i veckan. Allt annat är bonus. Frågan är bara hur länge jag kommer hålla det. Har ju haft det löftet förr, fniss. Malin får piska på mig. Det är nog enda sättet, för självdisciplinen finns inte. Inte än iaf :)

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards