Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Anna Bergman - 8 januari 2010 17:11

Då var det fredag igen.


Jag vaknade upp och det kändes som att en betongvält kört över mig under natten. Huvudet och kroppen var inte i form. Jag har åkt på förkylning! Nu alltså. Perfekt tajming med tenta som vankas nästa vecka. Får hoppas på att det är en snabbt övergående förkylning, och jag kommer hjälpa till på traven med att proppa i mig en massa enchinagard, vatten, vila och värktabletter enligt mammas recept :)


Så min dag har mest inneburit ryggläge med en massa läsning. Har bara en bok kvar att läsa nu innan det är dags att börja om och repetera igen. Vi har även fått gamla tentor som jag ska kolla igenom och grejja lite med i nästa vecka.


Anders har tidig träning idag, så han är nog hemma om en timme ungefär. Middagen kommer bestå av köttfärsbiffar med morotstzatsiki och klyftpotatis. Nytt recept som jag hittar på Icas hemsida. Lät lite spännande. Kvällen kommer inte innehålla alltför mycket känner jag. Tv-tittande eller någon film kommer nog innefatta vad som kommer hända.


Nu ska jag återgå till min filt och mysa lite med Kiddan i soffan och slå på teven :)


  





Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards