Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Anna Bergman - 31 januari 2010 16:29

Idag har vi hittils inte gjort många knop. Den kraftigaste ansträngningen var nog när vi åkte tillbaka med Sandras bil och tog en promenad hem. Skönt med frisk luft, men ännu skönare med en dag i soffan.


Kiddan verkar må bra idag med! Medicinen har nog börjat verka, lite trött är han bara! Men det är han ju i vanliga fall också så. Det var iaf den rätta hunden som fick ordinerad vila om vi säger så :)


Jag sitter nu och skriver ut en massa papper som jag ska lämna till min handledare imorgon då jag går ut på den första praktikveckan. Kollar även igenom lite uppgifter vi har och ser till att ha koll på läget! Ska bli spännande men skoj att komma ut på "fältet" och till ett nytt ställe igen.


Anders ligger i soffhörnet med Kiddan kurat ihop tätt intill honom och kikar på VM- finalen i bandy.


Dagens största problem för oss verkar vara VAD vi skall ÄTA till MIDDAG idag? Om någon har tips så mottages dessa tacksamt :)

  

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards