Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Anna Bergman - 14 januari 2010 21:15

Veckan har i stort sett bestått av en sak. Plugg!


I måndags hade vi seminarium, i tisdags pluggade jag till tentan, i onsdags hade vi bildanalysredovisning, idag har jag pluggat och imorgon är det äntligen - med blandade känslor- dags för tentan!


Jag har nu lagt ifrån mig böckerna för dagen. Nu får det bära eller brista. Det jag inte kan nu, kommer jag heller inte att lära mig, men eftersom vi får ha med oss böckerna på tentan så känner jag mig inte så jätteorolig! Skulle det inte gå imorgon, så får man ju fler chanser!


Anders är just nu i Falun med laget och snart på väg hem igen, med en vinst i bagaget! Så skönt med två poäng! Grattis grabbar!


Nu ska jag gå med Kiddan på kvällsprommen och sedan gå och lägga mig. Hjärnan har fått arbeta på högvarv idag och känner att den skriker efter lite vila.


  

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards