Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Anna Bergman - 5 januari 2010 20:05

Mina val var att ligga i soffan och läsa om den mångkulturella förskolan resten av kvällen, eller att gå på bio med Anders och se Avatar. Gissa vad det blev? Japp, ni gissade rätt. INTE pluggandet iaf.


Klockan 21 börjar filmen som jag längtat efter att se! Hoppas den uppnår mina förväntningar :) Dags för lite biomys!


           


Av Anna Bergman - 5 januari 2010 11:46

Ännu en afton. "Dagen före 13 dagar efter jul". Tiden går fort. FÖR fort. Stannar upp och tänker oj, vart tog den dagen, veckan, månaden, året vägen?


Vaknade ofrivilligt rätt tidigt idag eftersom Kiddan ville ut på jakt -damjakt. Han har nosat upp en tik som löper nere i  kvarteret så dit vill han ofta, ofta, ofta. Stackarn har det inte lätt. Först har han omringats av Meija hela julveckan mitt i hennes höglöp, och när hon åker hem. Ja då är det dags för nästa brud att löpa. Kiddan, Kiddan.


Under förmiddagen har jag mest suttit i soffan, slötittat på teve och kikat runt på internet. Ska snart ta tag i dagens pluggande. Mitt mål idag är att påbörja och avsluta en kursbok. Anders slutar klockan 13 idag. Då ska vi åka och handla lite och sedan har han träning. Kvällen kommer vara lugn och skön. Anders har bortamatch imorgon och åker väldigt tidigt så denna afton kommer iaf inte innehålla några festligheter för oss- men lika glá är jag för det då festssuget inte infinner sig just nu efter alla helger.


Hoppas ni alla får en trevlig trettondagsafton! Puss från mig!


  

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards