Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Anna Bergman - 15 januari 2010 19:53

Klockan 13.00 idag öppnade jag min första tenta på högskolan! Efter tre och en halv timme kände jag mig nöjd, lämnade in det jag skrivit och lämnade skolan! Känslan efter tentan kändes bra. Det var två stora frågor som omfattade 3-4 sidors svar, så det kan ha gått hursomhelst egentligen. Men jag gjorde så gott jag kunde och hoppas på godkänt :) Skööönt att ha den avklarad iaf!


Väl hemma gick jag förbi och inhandlade lite rödvin som vi avnjutit till dagens tacomiddag. Nu sitter vi i soffan, kikar på bandy, gör slut på vinflaskan och äter lite mörk choklad som Anders fick av Sofia igår efter matchen i Falun :) Kvällen kommer nog fortsätta i soffan med diverse zappande mellan bandyn och Let´s dance! Precis som en fredagskväll skall vara, lugn och skön!


Idag är det tulpanens dag, och därför vill jag ge alla jag känner och tycker om en "cyberbukett" med de finaste  tulpaner som finns, de vita! :)

  


Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards