Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Anna Bergman - 22 januari 2010 14:50

Jag har kommit på mig själv med att göra en konstig grej.


När jag är ute och går och är inne på en tråkig sträcka eller bara vill vara framme någon gång, så räknar jag steg. Jag räknar till tjugo, eller femtio eller annat, tyst i huvudet. Jag söker ett mål för att göra det lite lättare att nå dit jag vill och komma fram! haha


Är det jag som är lite knasig eller gör andra detta också?   

Av Anna Bergman - 22 januari 2010 14:41

Veckan har bestått av mestadels skola och annat! En ny kurs har dragit igång och den verkar rätt rolig så det känns bra. En Kalixresa i februari har blivit bokad men förutom det så har inget direkt viktigt eller spännande hänt så jag hoppar över den uppdateringen och kör igång med dagen istället:)


Idag har jag varit på stan en sväng och inhandlat litegrann för kvällen, städat och sitter nu i soffan och laddar inför tjejfest! Vinet är på kylning och chipsen är upphällda! Bara tio tjejer som fattas och en dusch så är kvällens aktiviteter igång. Det blir fredagsmys på hög nivå idag!

  

     


Förutom det så finns det inga planer för helgen! Vad ska ni hitta på?=)



Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards