Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Anna Bergman - 15 augusti 2012 10:55

Idag skiner solen och det är knallblå himmel så jag ska strax ta med mig min bok och solstol och lägga mig på uteplatsen en stund. Man får passa på att ta vara på dagar som dessa, är nog inte så många kvar av den varan denna sommar. Ikväll tänkte jag ta en cykeltur till arenan och titta på IFK:s match mot Zorkij :)


Igår bokade min mamma och svärföräldrar en resa ner till oss. Dock blir det inte än på ett tag. Men den som väntar på något gott. De kommer ner till IFK:s första hemmamatch mot Hammarby i slutet av oktober. Blir iaf väldigt roligt med besök.  Mer av den varan tycker jag :)


Middagen igår blev tonfisksallad och det blir nog även dagens lunch för min del då det blev en del rester över. Jag blandade ihop lite av varje och slutresultatet blev bra och gott. Gjorde en vinegrettdressing på olivolja, balsamico, dijonsenap, honung, salt och peppar till.


      

Nu ska jag trycka fram en kaffe till mig och kila ut i solen!

Ha en bra dag allesammans!

Av Anna Bergman - 15 augusti 2012 10:45

Idag fyller min fina vän Elin år - så jag börjar med att skicka stora grattiskramar till dig. Hoppas du får en underbar dag!


  

Någonting väntar i postlådan då du kommer hem från jobbet :)  


Nu på morgon fick jag jag även veta att Annso och Micke äntligen fått sin lilla dotter. Så roligt! Stort grattis till er också :)

15 augusti kanske är tjejernas dag!

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards