Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Anna Bergman - 17 augusti 2012 16:42

Det finns ju självklart många olika saker man kan äta och dricka under fredagsmyset, men jag tänkte iaf tipsa om ett rött vin som vi smakat några gånger nu i sommar och det är faktiskt Per Morbergs egen utgåva. Ett helt okej vin som kostar strax under hundralappen!


  

Detta är bilder från en av många härliga sommarkvällar då jag, mamma, pappa och grannarna satt nere vid stranden på bryggan och njöt av solnedgången och grillade lite korv och Morbergs röda fanns i glaset, för de vuxna iaf. Lille John fick jordgubbssaft såklart :)


 

                     



Av Anna Bergman - 17 augusti 2012 12:50

Just nu sitter jag nere på vår fina uteplats och njuter av solen! Dock har jag ingen bok att läsa idag då den är beställd och på väg att levereras så för att stilla rastlösheten lite så laddade jag ner en ny app som jag lekt lite med istället :) den heter Picfx och har många roliga effekter som man kan krydda sina bilder med som ni ser på bilderna nedanför :)

Ikväll får vi besök av Amme som är en ängel och kommer hit raka vägen från jobbet för att imorgon vara hundvakt åt oss då vi ska iväg på en sammanstrålning med bandyn! Hon är allt go den donnan!

Nu ska jag fortsätta njuta av solen en stund innan det är dags för lunch!

Ha en bra dag :)



Av Anna Bergman - 17 augusti 2012 11:22

Idag fyller mina kusiner Niklas och Peter 17 år. 

Stort grattis till er småpojkar   


    

Hoppas ni får en bra dag!

  

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards