Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Anna Bergman - 19 augusti 2012 21:43

 


Idag har varit en riktig skön söndag för min del, helt utan måsten. Dagen började med en härlig sovmorgon och frukost på det. Även Kid försökte sig på att få en bit av min ostsmörgås imorse. Med alla trix och knep han kan. Efter frukosten låg vi alla tre i soffan och kikade på några avsnitt av Entourage innan det var dags för Anders att åka till träning och för Amme att packa ihop sina grejer och åka mot tåget. Efter att jag skjutsat Amme så åkte jag och handlade lite mat, tvättade lite, tog en promenad med Kid och såg på lite tv innan jag så småningom började med middagen. Ikväll har vi sett film och ätit lite chips och nu är det snart dags att borsta tänderna och tänka på refrängen.


Måndag imorgon, bara två veckor kvar av sommarlovet........


Hoppas ni har haft en bra helg!

Kram och godnatt från mig.





Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards