Direktlänk till inlägg 21 augusti 2012

Höstinspiration!

Av Anna Bergman - 21 augusti 2012 23:41

Även denna dig började med en promenad och en omgång av det träningspass som vi kört hemma i Kalix under sommaren! Skönt att känna sig lite motiverad igen :) har precis legat och läst Charlotte Perrellis nya träningsbok som jag idag hämtat ut på posten där tips på lite nya övningar och annat fanns att få inspiration till :)

Idag har jag även varit en sväng på stan och kikat! Var in bland annat på Lindex där det fanns väldigt mycket fina höstkläder nu, fick även sms tidigare idag om att ett H&M- paket finns att hämta ut :) Tur att lönen kommer till veckan, haha!

En annan sak som är tur är att vi har våra smartphones nuförtiden, så man kan få många uppdateringar med bilder på sötnosar som man träffar alltförsällan! Här nedanför är bland annat en på Molly som Sara skickade tidigare idag! :)

Anders och Kid ligger här bredvid mig och har båda somnat för länge sen under tiden jag låg och läste, så jag ska försöka göra dom sällskap nu!

God natt på er :)

 
 
Ingen bild

mona

22 augusti 2012 06:48

Ja de blev en sväng på crossen igår kväll igen, herregu 2 dgr på raken...

Anna Bergman

22 augusti 2012 08:39

Härligt :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Bergman - 11 november 2012 13:47

Ett stort grattis till min underbara älskade pappa idag.           Tack för att du är du. Älskar dig    ...

Av Anna Bergman - 5 november 2012 23:12

Nu har äntligen den fruktade dagen sedan länge passerat! Tentan är skriven och om allt går som jag önskar så var det även den sista tentan på vääääääldigt länge som jag skrev! Ska dock inte säga den sista någonsin, för mittiallt sitter jag och läser ...

Av Anna Bergman - 4 november 2012 19:59

Hej! Nu har helgen passerat och huvudet är fullproppat med det ena och det andra från kvalitativa och kvantitativa forskningsmetoder och olika teorier! Om det räcker får jag svar på imorgon då det är dags för tentan! Känner att jag gjort det jag k...

Av Anna Bergman - 31 oktober 2012 22:37

Nu var det ett tag sedan jag skrev! Har varit en rätt hektisk tid och jag känner att tiden eller lusten inte riktigt räckt till för att blogga! Denna vecka är det plugg och lite mer plugg som gäller för fröken Bergman då det vankas tenta på måndag...

Av Anna Bergman - 16 september 2012 21:09


Idag har jag pluggat största delen av dagen! Jag har precis skrivit ut uppgiften och nu orkar jag inte tänka på den längre. Tycker det är nog trist att åka ifrån vfu:n mitt i allt då man är inne i undervisningen och ännu tristare är det då frågorna t...

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards