Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Anna Bergman - 7 februari 2012 16:30

Då var ännu en skoldag över och idag har vi även passerat kursens mittpunkt i naturkunskapen. Idag hade vi föreläsning om tekniska system - det ni! Fick även tillbaka mattetentan idag och det visade sig att jag spikade den. Får känna mig lite stolt tycker jag då matematik inte är min starka sida - enligt eget tycke iaf :) Efter föreläsningen hade vi lite grupparbete där vi sammanställde vad vi hittils gjort i en teknikuppgift vi har.


När jag kom hem tyckte jag att mattetentan skulle firas så jag satte igång och bakade cupcakes. Nu står muffinsarna på svalning och frostingen är i kylen. Dekorationen får bli lite senare då Anders kommer hem och då det är dags att äta upp dom :)


 


Nu ska jag krypa ner under filten i soffan och läsa lite om elevers olikheter och

Nilholms tre perspektiv inför torsdagens föreläsning!

Ha en bra dag! 

  

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards